Paryż, Londyn czy Mediolan?





Każda z nas marzy o tym, aby poznawać wielki świat. To naturalne. A kiedy nadarza się taka szansa boimy się tego lub stwierdzamy, że to jednak nie dla nas, to nie może się udać i rezygnujemy. Właśnie czuję, że mam taką szansę, a jednocześnie towarzyszy mi mnóstwo wątpliwości. 


Ale o co chodzi? Pewnie zastanawiacie się o czym właściwie piszę… Piszę o moim udziale w konkursie zorganizowanym przez firmę Deichmann. Rozczarowani? Mam nadzieję, że nie :) Pewnie wiele z Was brało udział w różnych konkursach, a inne z Was uważają, że to strata czasu. Może to dziwne, ale zgadzam się i z jednym i z drugim. Jednak do udziału akurat w tym konkursie przekonuje mnie główna nagroda, którą jest wyjazd do wybranej europejskiej stolicy mody. Może wstyd się przyznać, ale nie byłam jeszcze zagranicą, nie licząc szkolnej wycieczki do Wilna wiele lat temu ;) Wiele z Was pomyśli, że to naiwne i nierealne, ale ja chcę wierzyć, że już niedługo spełni się to moje jedno małe marzenie. A poczucie szansy na wygraną wzrosło niesłychanie, gdy jedno z moich zdjęć zostało wyróżnione i już niedługo otrzymam za to bon do wykorzystania na zakupy w sklepie Deichmann. Czy to znaczy, że mam jednak szansę także na nagrodę główną? Coś mi mówi, że tak :)


Tak się złożyło, że w planach i tak miałam przygotowanie dzisiejszej stylizacji, do której wybrałam właśnie szpilki Z Deichmanna. Chciałam, aby była to stylizacja na co dzień, taka na spotkanie z przyjaciółmi gdzieś w centrum miasta. Dlatego do klasycznych czarnych szpilek, które są jednymi z najwygodniejszych jakie miałam na nogach, wybrałam boyfriendy, białą koszulę i mój ulubiony ostatnio kapelusz. Do tego szary blezer i ażurowa torba. Do tej pory nie nosiłam boyfiendów, ale są świetne, bardzo wygodne i naprawdę fajnie wyglądają. Zdjęcia oczywiście musiały być wykonane na tle serca mojego miasta, czyli w centrum Warszawy, które każdego dnia czymś zaskakuje. Ludzie spotykają się, aby po prostu pobyć ze sobą chociaż chwilę, śmieją się, rozmawiają i cieszą ze spotkania z bliską osobą. Nie bez powodu do dzisiejszej stylizacji wybrałam też biżuterię ze znakiem nieskończoności. Jest to dla mnie symbol harmonii, równowagi i ciągłych zmian w moim życiu, które zawsze wychodzą mi na dobre, choć często się ich boję. Obawy to jednak właśnie ta równowaga, dzięki której mogę podejmować tylko dobre decyzje. Tak jak w przypadku udziału w tym konkursie.


Nagrody główne otrzymają autorzy trzech wybranych przez Deichmann zdjęć. Pierwsza nagroda już została przyznana, ale wtedy jeszcze nie brałam udziału w konkursie. Kolejna zostanie przyznana w najbliższą niedzielę, a zwycięzca zostanie ogłoszony w środę. Natomiast trzecia, czyli ostatnia nagroda, zostanie przyznana 23 października. Udział w konkursie biorę poprzez Instagram, więc jeśli jesteście ciekawe, które zdjęcia zgłosiłam do konkursu, oraz czy wygram zaobserwujcie mnie, bo na pewno właśnie tam o tym napiszę :) Aby wejść na moje konto na IG kliknij tutaj.



„Zwy­cięzcy nie pow­tarzają w nies­kończo­ność tych sa­mych błędów.”
Paulo Coelho



Co sadzicie o takich konkursach? Próbujecie swoich sił i walczycie o wygraną, czy nawet nie zastanawiacie się nad tym i z góry uznajecie, że nie warto? I co sądzicie o moim udziale? Czy mam szansę spełnić jedno swoje małe marzenie? :)


Napiszcie w komentarzach co o tym sądzicie. Liczy się dla mnie każda opinia. Bardzo lubię poznawać różne zdania innych ludzi, ponieważ to uczy i pomaga lepiej rozumieć samego siebie i otaczający nas świat :)



















 

 
















Co sadzicie o takich konkursach? Próbujecie swoich sił i walczycie o wygraną, czy nawet nie zastanawiacie się nad tym i z góry uznajecie, że nie warto? I co sądzicie o moim udziale? Czy mam szansę spełnić jedno swoje małe marzenie? :)
 
Napiszcie w komentarzach co o tym sądzicie. Liczy się dla mnie każda opinia. Bardzo lubię poznawać różne zdania innych ludzi, ponieważ to uczy i pomaga lepiej rozumieć samego siebie i otaczający nas świat :)




W dzisiejszym poście mam na sobie:

Kapelusz - Stradivarius
Koszula - Romwe
Boyfriendy - Stradivarius
Blezer - Stradivarius
Torebka – Parfois
Szpilki - Deichmann
Zegarek – Cluse
Biżuteria - Perlove
(naszyjnik - tutaj, bransoletki - tutaj, kolczyki - tutaj)



Share This Article:

CONVERSATION

0 komentarze :

Prześlij komentarz