Jak przełamać klasyczną czerń i biel w ubiorze?




Czerń i biel to podstawowe kolory dominujące w naszych strojach. Łatwo je łączyć z innymi kolorami, bo pasują do każdego z nich. Czerń i biel zestawione razem bez dodatku innych kolorów wyglądają bardzo elegancko, ale w taki oficjalny, galowy sposób, czyli trochę zbyt poważnie. Można to jednak bardzo łatwo zmienić dodatkami w kilku bardziej wesołych kolorach :)

 


Do mojej stylizacji wybrałam bardzo prostą, delikatną i zwiewną, białą sukienkę, którą zestawiłam z klasyczną, luźną, czarną marynarką, szarymi szpilkami oraz czarną kopertówką. W związku z prostym fasonem i skromną kolorystyką stroju zdecydowałam się na biżuterię, która nie jest ani bardzo delikatna ani zbyt ozdobna. Wybrałam zatem komplet biżuterii marki Perlove, na który składają się: długi, łańcuszkowy naszyjnik, bransoletka oraz kolczyki z czerwonym chwostem. W biżuterii tej wspaniałe jest to, że możesz ją dopasować do swoich kolorystycznych upodobań zmieniając kolor kryształów oraz chwostów.

czarna marynarka i biała sukienka



W mojej stylizacji idealnie z klasyczną bielą, czernią i szarością skomponowała się właśnie złota biżuteria z delikatnym akcentem pięknej czerwieni. Taka biżuteria nie wyróżnia się zbytnio, gdy patrzy się na nią z daleka, za to wygląda niesamowicie elegancko i ozdobnie z bliska, a każdy jej detal przykuwa uwagę. Gdybym nie miała na sobie takiej biżuterii, ta prosta stylizacja wyglądałaby zbyt pospolicie i nieciekawie. Wspaniały efekt dają także paznokcie, z których niektóre pomalowałam na czarno, a niektóre na przepiękny odcień koloru niebieskiego.
Tak dobrze czułam się w tej stylizacji, że tego samego dnia wybrałam się w niej do klubu ze znajomymi. Nieskromnie powiem, ze wzbudziłam zachwyt nie tylko znajomych ;) Obejrzyj wszystkie zdjęcia i przekonaj się o tym sama :)


sesja zdjęciowa na bulwarach wiślanych




W związku z tym, ze zaczynam swoją przygodę z blogowaniem na temat mody, będę wdzięczna za każdą sugestię, radę i komentarz od  bardziej doświadczonych blogerek oraz wszystkich, którzy nie są w żaden sposób związani zawodowo z modą :) Bardzo dziękuję za zainteresowanie i do zobaczenia w kolejnym poście :)


W dzisiejszym poście mam na sobie:

Sukienka - Romwe
Marynarka - Sinsay
Szpilki - Deez24
Torebka – CCC
Zegarek – Gino Rossi
Biżuteria - Perlove
(naszyjnik - tutaj, bransoletka - tutaj, kolczyki - tutaj)

Share This Article:

CONVERSATION

0 komentarze :

Prześlij komentarz