Moja przygoda z blogowaniem właśnie się zaczyna


Witam wszystkich :) Mam na imię Emilia i właśnie zaczynam swoją przygodę z blogowaniem. Mój blog będzie dotyczył głównie mody, ale być może wstawię także raz na jakiś czas post ze swoimi zdjęciami, np. Warszawy, w której mieszkam od urodzenia lub po prostu z ciekawych wydarzeń, w których będę uczestniczyła. Uwielbiam obserwować wszystko to co mnie otacza i uwieczniać to w formie fotografii, a czasami uda mi się nawet stworzyć całkiem ciekawe zdjęcia :) Nie zajmuje się jednak zawodowo fotografią. Jestem w tej kwestii zupełną amatorką, a mimo to fotografia stała się jedną z moich pasji. Jakość jest dla mnie bardzo ważna, dlatego moje zdjęcia będą zawsze wysokiej jakości z bardzo dobrą prezentacją detali. 

Poniżej prezentuję kilka moich portretów ze stylizacji, które wkrótce pojawią się na moim blogu :)


Tak wygląda blogerka prowadząca bloga Love in Warsaw, czyli ja :)
Wkrótce na blogu pojawi się iękna stylizacja na codzień z kapeluszem i piękną biżuterią Łapacz Snów marki Perlove.
To mój kolejny portret, który także pojawi się w jednym z moich postów, w którym zdecydowanie zachwyci biżuteria  czerwonym chwostem.


A tak wyglądam na co dzień :)

Blogerka Love in Warsaw na co dzień na zdjęciu selfie.
Selfie Love in Warsaw w srebrnym naszyjniku Łapacz Snów marki Perlove.

W związku z tym, ze zaczynam swoją przygodę z blogowaniem, będę wdzięczna za każdą sugestię, radę i komentarz od  bardziej doświadczonych blogerek oraz wszystkich, którzy nie są w żaden sposób związani zawodowo z blogowaniem czy modą :) Bardzo dziękuję za zainteresowanie i do zobaczenia w kolejnym poście, w którym pojawi się pierwsza z moich stylizacji :)

Share This Article:

CONVERSATION

0 komentarze :

Prześlij komentarz